niedziela, 2 lutego 2014

Rajstopowe pacynki i lalki skarpeciarki :)

Obecnie szyje kucyki ale jak to bywa z moją maszyną... raz szyję cudnie, zmienię nić i pętelkuję, a to znów wcina materiał :/ powoli więc walczę mam nadzieję, że wywalczę ...

Tak dla odmiany pacynki bez szycia - okręcane nitką i klejone.
I jak widać próbuje zaprzyjaźnić się z Photoshopem - marne jak na razie to efekty :D





I oczywiście lalki skarpeciary, skarpeciary bo robione z podkolanówek.


Skarpeciary znalazł mój mąż o tu  http://www.youtube.com/watch?v=e6qSruEF9N4 potem dopiero postanowiłam ten pomysł przerobić na pacynki :) jak mi się uda to zrobię mój pacynkowy tutorial.

5 komentarzy:

  1. Śliczne są :) bardzo, bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie Dziękuję Wszystkim za miłe komentarze :)

    Tak myślę, że jak skończę szyć zaplanowane kucyki, to powinien pojawić się tutorial na pacynkowa babcię :)

    Pozdrawiam !!!!!

    OdpowiedzUsuń