piątek, 14 lutego 2014

Niebawem będą ...

Zapowiedz tego, co powoli kończę, bo oczywiście wcale się nie obijam, myślałam że po świętach będę miała sporo czasu na dłubanie, ale jak to w życiu bywa wynikło parę spraw i dłubanie musiałam przesunąć...


Jak widać oczka robiłam nieco innym sposobem, bo jak zaczęłam haftować, to jeno oko wyszło na Maroko a drugie na ... :) chyba sami rozumiecie :)
A myślałam że mniejszy format oczek lepiej się będzie wyszywać, potem oczywiście i te krzywe pokarzę :)  choć szczerze mówiąc dzieci moje wcale nimi nie pogardziły :) :D
W następnym poście będzie cała ferajna tych ładniejszych i tych nieco krzywych kucyków, które były próbą szycia z mniejszego wykroju. :)


Chociaż tak sobie myślę, a co tam pokarzę Wam zdjęcie krzywusków z ich oczywiście lepszego profilu :) 


5 komentarzy: