wtorek, 15 stycznia 2013

mój pierwszy wisior w technice wire wrapping

Po obejrzani tylu cudownych prac wykonywanych techniką wire wrapping też postanowiłam spróbować, a zmobilizowało mnie do tego wyzwanie w Kreatywnym Kufrze -"Paleta barw"










To tak naprawdę druga próba sił:) ta technika wymaga dobrego poznania możliwości  oraz ograniczeń materiału z jakim pracujemy, a także odpowiednich narzędzi, nie ma co się porywać i oczekiwać cudów  z jednymi szczypcami :) :D Musze przyznać że zdecydowanie łatwiej mi pracować z sutaszem, ale wcale nie oznacza to, że się poddam, będę walczyć aż drut do wire wrappingu zacznie mnie słuchać :D

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) i oto otrzymałam mobilizację do dalszego wrappingowania :) Pozdrawiam !!!

      Usuń
  2. Czy jest coś,czego Ty nie potrafisz zrobić?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) joj jest jeszcze mnóstwo rzeczy, których chciała bym spróbować :D :)

      Usuń